مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-09اجتماعي

«بانی جنگل»؛ بانی ایجاد جنگل های انبوه در 5 ناحیه رویشی ایران


مدیر پروژه «بانی جنگل»، با بیان اینکه طرح جنگل کاری مشارکتی در پنج ناحیه رویشی ایران اجرایی می شود، تصریح کرد: در راستای این طرح به مدت پنج سال از نهال های کاشته شده نگهداری می کنیم و صفر تا صد کار با مشارکت جوامع محلی انجام می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر پروژه بانی جنگل ، با بیان اینکه طرح جنگل کاری مشارکتی در پنج ناحیه رویشی ایران اجرایی می شود، تصریح کرد: در راستای این طرح به مدت پنج سال از نهال های کاشته شده نگهداری می کنیم و صفر تا صد کار با مشارکت جوامع محلی انجام می شود.

گوهر یوسف زاده در گفت وگو با ایسنا، موسسه سبزکاران بالان را یک NGO محیط زیستی دانست که طی 20 سال گذشته برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی فعالیت می کند و گفت: امسال طرح احیای مشارکتی جنگل با نام بانی جنگل را در راستای پروژه بزرگ درختانی برای آینده اجرایی کردیم.

وی نهال های کاشته شده را نیازمند داشت و نگهداری دانست و افزود: متاسفانه بسیاری از نهال های کاشته شده رها می شود و به ثمر نمی رسد لذا طرح 10 ساله بانی جنگل را با هدف تغییر نگاه و نگرش نسبت به کاشت و داشت و نگهداری از درختان با مشارکت مردم طراحی کردیم.

مدیر پروژه بانی جنگل ، با بیان اینکه طرح جنگل کاری مشارکتی در پنج ناحیه رویشی ایران اجرایی می شود، تصریح کرد: فاز نخست پروژه را در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بانی جنگل»؛ بانی ایجاد جنگل های انبوه در 5 ناحیه رویشی ایران

«بانی جنگل»؛ بانی ایجاد جنگل های انبوه در 5 ناحیه رویشی ایران